Главная > Новости

Новости


Підсумки elcomUkraine 2017 демонструють оптимізм

Головна електротехнічна виставка України — саме так пишуть у посвідченнях про відрядження відвідувачів elcomUkraine — наочно продемонструвала ознаки економічного пожвавлення. Захід з успіхом відбувся 11 – 14 квітня у столичному виставковому центрі «КиївЕкспоПлаза».

Подія зросла за усіма показниками: на 40% площа, на 26% — кількість експонентів, на 15% — кількість відвідувачів. «Виставка — це найкращий індикатор ситуації на ринку. За чотири дні тут можна зрозуміти, чим живе ринок, чим він дихає. Цьогорічна виставка показала, що ринок пожвавився: багато відвідувачів, багато конкурентів, багато партнерів, — відзначила у інтерв`ю оргкомітету Катерина Литвинко, менеджер з маркетингу, «PHOENIX CONTACT Україна». — Для нас це хороший знак — якщо компанії виходять на виставку, значить, у людей є можливість, фінансова ситуація поліпшується. Виставка абсолютно виправдала наші очікування — ми навіть не дуже були готові до такого ажіотажу!»

Цього року в експозиції elcomUkraine 253 учасники з 12 країн світу — України, Австрії, Білорусі, Китаю, Південної Кореї, Литви, Німеччини, Польщі, Росії, Словаччини, Туреччини, Швеції — презентували понад 600 світових та вітчизняних брендів у галузі енергетики, електротехніки, світлотехніки, промислової автоматизації. З усіх куточків України на elcomUkraine приїхали близько 9 тис. фахівців.

Підприємці починають виходити з «кризової сплячки», народжуються нові компанії, щоденно анонсуються нові продукти. Виставка перетворила ці позитивні відчуття на реальні цифри: 30% учасників повернулись на elcomUkraine та EIA після тривалої перерви, 23% склали дебютанти з України, Австрії, Німеччини, Польщі, Туреччини, Швеції.

Зростає інтерес до українського ринку в іноземних компаній — на 36% збільшилась кількість іноземних учасників. «Разом із нами на виставці були і наші європейські партнери, — поділилась враженнями на Facebook Олена Капліна, керівник відділу маркетингу і реклами, «КВК-електро». — Останні два роки практично всі представники приїжджають до нас в Україну. Дехто — кілька разів на рік. Ніхто не боїться, нікому не набридає, ніхто не втомлюється. Підтримка, яка була завжди, особливо яскраво була продемонстрована у останні три з половиною роки, складні для нашої країни та компанії! Ми витримали, пройшли випробування та міцно здіймаємося на ноги, велика частина цього успіху — віра, розуміння та підтримка наших іноземних колег!»

Підбадьорилися і фахівці галузі: на 15% зросла кількість відвідувачів та на 35% — кількість делегацій. «Неозброєним оком помітна зміна настрою фахівців галузі, — відзначає Вадим Чорний, заступник начальника відділу маркетингу НВФ «VD MAIS». — Якщо три, та й два роки тому серед відвідувачів виставки переважав мінорний настрій і навіть деяка розгубленість від невизначеності, то сьогодні ми бачимо зацікавлені обличчя та палаючі очі людей, які знають, куди вони рухаються і чого вони хочуть. Так, рано ще говорити про якесь стійке зростання промисловості в Україні, але тренди, що окреслилися, вселяють все ж ... оптимізм, нехай і обережний».

Випромінюють оптимізм й відгуки інших учасників:

В. Вацько, директор представництва Weidmüller в Україні:
«Формат виставки дуже зручний — на elcomUkraine у стислі терміни ми можемо отримати максимальну щільність і кількість контактів, у зручній і привабливій формі продемонструвати новітні розробки та досягнення, отримати максимальний зворотний зв`язок від кінцевих замовників, зрозуміти, чим вони дихають, які виклики стоять перед ними, що їм потрібно. Наші інженери, відповідно, враховують це у своїх подальших розробках. Цього року ми бачимо дуже позитивний сплеск активності: люди приїжджають і, що найцікавіше, з далеких регіонів. Зацікавленість є, відвідувачі є, ми задоволені».

П. Гашперлін, генеральний директор ETI UKRAINE:
«Цього року на elcomUkraine набагато більше відвідувачів. Помітне пожвавлення ринку і оптимістичні настрої. На виставку приходять досвідчені фахівці, які ставлять питання по суті. Тут ми зустрічаємося зі своїми клієнтами і партнерами, демонструємо обладнання, нові досягнення. Також цікаво зустріти нових партнерів, поспілкуватися з фахівцями та проектантами, особливо цікаві нові проекти. Виставка — це місце, де можливо визначити для себе шляхи розвитку та нові вектори руху».

Я. Бартусевич, директор комерційного офісу ELEKTROBUDOWA SA:
«З року в рік беручи участь в elcomUkrainе, ми бачимо масштаби виконаної організаторами роботи. Якість виставки дуже висока. Якщо порівнювати з Hannover Messe і іншими відомими промисловими виставками, то elcomUkrainе відповідає їх рівню. Зацікавленість відвідувачів зростає з року в рік. Це гарне місце, де можна подивитися найсучасніше обладнання, доступне у світі. Як на мене, відвідувачів стає все більше, зростає рівень презентації інформації учасниками виставки».

В. Мардаль, директор ТОВО «ЛАПП Україна»:
«Ми не брали участь в минулорічній виставці (2016 р.), і нам було важливо показати, що у нас змінилося за останніх два роки. Для нас виставка — це можливість побачити наших клієнтів і познайомитися, можливо, з новими. Якщо порівнювати з elcomUkraine 2015 року, цього року виставка більш активна. І якість відвідувачів дуже висока — як правило, це люди, які приймають рішення або впливають на прийняття рішень, керівники підприємств, керівники підрозділів і технічні фахівці. Ми задоволені, що беремо участь у цьогорічній виставці».

П. Пилипенко, директор Департаменту промисловості ТОВ «Шнейдер Електрик Україна»:
«Компанія «Шнейдер Електрик Україна» кілька років не брала участь у виставці. Цього року ми хочемо показати себе ринку, продемонструвати, що компанія є лідером у сегменті розподілу енергії та промислової автоматизації. Виставка у цьому році виглядає чудово. Беруть участь багато відомих світових брендів, велика кількість відвідувачів. Це свідчить про те, що економіка починає оживати, і країна починає виходити на докризові рубежі. Відвідуваність за п`ятибальною шкалою — на п`ять, особливо насиченими були перші два дні; багато запрошених клієнтів і партнерів не тільки з нашого боку, але і з боку оргкомітету. Дякую організаторам виставки, сподіваємося на подальшу плідну співпрацю».

А. Мукорез, керівник відділу маркетингу, «ТЕКО Інтерфейс»:
«elcomUkraine, як найбільш значуща галузева виставка, є індикатором стану ринку електротехнічної продукції в нашій країні. Зростання учасників експозиції та гостей виставки підтвердили позитивні тенденції галузі цього року.

За багато років виставка elcomUkraine стала для компанії «ТЕКО Інтерфейс» доброю традицією. Це відмінний спосіб не тільки продемонструвати передові розробки від виробників, але і зміцнити співробітництво з постійними партнерами, а також встановити нові міцні зв`язки. Цей рік порадував кількістю відвідувачів і нових облич на виставці, що відкриває позитивні перспективи для подальшого продуктивного співробітництва».

Л. Кісліцина, директор з маркетингу та розвитку ТМ SCaT:
«Протягом виставкових днів сотні фахівців звернулися до нас за консультаціями, каталогами та зразками. 400 з них залишили контакти для продовження співпраці. Бажання почати ділові відносини з провідною українською маркою висловили представники компаній з Білорусі, Болгарії, Грузії та Ірану.

Наша марка не пропускала elcomUkraine навіть у найбільш кризові роки і завжди отримувала користь їх цієї події. Результат участі у виставці 2017 року перевершив очікування. Багатолюдність, активність учасників, оптимістична атмосфера і нововведення цього року — сторінка elcomUkraine у Фейсбуці – заслуговують схвалення на адресу організаторів».

С. Логвіненко, засновник, ElectroHouse:
«Враження про виставку позитивні. Приємно вразили кількість і якість відвідувачів, а також широкий спектр учасників з різних сегментів ринку. Беручи участь у виставці, ми розраховували зміцнити позиції на ринку електросвітлотехніки і провести низку переговорів — і те, й інше, з нашої точки зору, вдалося».

Н. Россоха, начальник відділу реклами, ПАО «Одескабель»:
«Величезна кількість експонентів, відвідувачів, новинок ринку! Окремо хотілось би відзначити професіоналізм організаторів — оперативні та повні відповіді на усі питання, великі маркетингові можливості, якісна цільова аудиторія виставки!»

О.В. Бойчук, директор, ТОВ «НМУ «Електропівденмонтаж» (Харків):
«Завдяки виставці її відвідувачі познайомились із технічними, якісними та кількісними характеристиками трансформаторів виробництва Hyundai Heavy Industries Со, Болгарія, та стали нашими клієнтами, оскільки протягом тижня після завершення виставки кілька десятків замовників звернулися до нас з намірами про укладання договорів на постачання обладнання. Також відвідувачі вперше познайомились з КРПЕ виробництва Hyundai Heavy Industries Со, Ltd, та зараз розпочалася плідна співпраця із замовниками обладнання та проектними організаціями щодо постачання вказаного обладнання на територію України у найближчий час».

О. Свешніков, представник конденсаторного заводу ОАО «Електронні прилади «Дунгуан»:
«Залишилися дуже задоволені робочою і діловою атмосферою виставки. Були встановлені попередні ділові контакти з українськими партнерами, які, як впевнене керівництво китайського заводу, обов`язково переростуть в постійне і взаємовигідне співробітництво».

Фоторепортаж з виставки elcomUkraine 2017 — на сторінці у Facebook https://www.facebook.com/elcomukraine.

15.05.2017